Leuk dat je het eerste blog leest van Goedkopekantoorinrichting.nl! We hadden behoefte om bepaalde dingen te delen met onze (toekomstige)klanten en hebben daarom besloten om een blog te starten op onze website. Natuurlijk konden we dit doen door middel van een nieuwsbrief, echter ervaren we nieuwsbrieven zelf vaak ook als spam en willen we iedereen zelf de keuze laten om iets wel of niet te lezen. Ook zal het ene onderwerp wellicht interessanter zijn dan een ander bericht. Dus vandaar deze keuze.
We proberen wekelijks een update te plaatsen (maandag) [EDIT: Wegens drukte is het niet altijd mogelijk om elke maandag een blog te plaatsen, we plaatsen nu alleen een blog als er daadwerkelijk nieuws is] en proberen jullie zo op de hoogte houden van nieuwe producten en in sommige gevallen zullen we een product vanwege zijn bijzonderheden nader toelichten. We doen ook vaak mee aan goede doelen, ook in dit blog zal, anders dan nu het geval is, ook de aanloop naar het hele verhaal toegelicht worden. Waarbij ook het voordeel van de klant duidelijk naar voren komt en hoe de stappen zijn genomen en ook de betrokken personen (de helden) alles in het werk hebben gesteld om het geld bij elkaar te krijgen en alles weten te faciliteren. We zullen proberen om de blogs niet te langdradig te maken en we hopen dat jullie ons blog blijven volgen om op de hoogte te blijven van de leuke ontwikkelingen binnen ons bedrijf. We hopen het iedereen makkelijk te maken door de onderwerpen onder te verdelen in een paar categorieën zodat iedereen makkelijker kan vinden waarnaar hij/zij op zoek is of wat hem/haar interesseert
Tevens zal ik het eerste blog gebruiken om iets te vertellen over ons bedrijf en hoe een en ander ontstaan is. Drie en een half jaar geleden is mijn voormalig compagnon begonnen met Goedkopekantoorinrichting.nl. In 2013 raakte hij en ik weer met elkaar in contact en besloten na wijs beraad om de krachten te bundelen en er samen iets leuks van te maken. Al snel bleek dit een goede keuze, mijn compagnon trok de verkoop naar zich toe waar ik mij toelegde op het transport en logistieke deel, alsmede het organiseren en stroomlijnen van het bedrijf. We waren echt een dreamteam want binnen de kortste keren konden we het niet af met zijn tweeën en hadden we hulp nodig om de klussen te klaren. Eerst door het inschakelen van ZZP’ers en al snel werd er door een klant van ons, die in de sector dagbesteding en begeleid wonen zit, iemand voorgesteld die prima bij ons zou passen maar waar lastig een werkplek voor te vinden was. Samen besloten een om als proef te kijken of dit bij ons bedrijf zou passen. Eerlijk gezegd was het financieel ook wel aanlokkelijk dus sneed het mes van twee kanten. Na verloop van tijd was dit ook niet echt toereikend meer en werden er op deze basis nog twee heren ingezet. Nu ging het niet meer alleen om het financiële voordeel want het was ook iets waar we veel plezier aan beleefden want het was echt geweldig om de heren te zien groeien en veranderen in positieve zin! De jongens voelen zich hier thuis en we hebben veel lol op de werkvloer. Dit vaste team vaak aangevuld met ZZP’ers was genoeg om de klussen te klaren. Tot vorig jaar (2015), mijn compagnon zat niet lekker in zijn vel en na een langdurige periode thuis toch toegegeven aan zijn gevoel dat het allemaal wat teveel was voor hem. Na wijs beraad samen de keuze gemaakt elke om ons eigen weg te gaan.
Bent u nieuwsgierig geworden en wilt u even een kijkje komen nemen, of gewoon een lekkere bak koffie? Dan bent u van harte welkom!!
Graag wil ik op deze wijze nog even mijn voormalig compagnon Niels Jorritsma veel succes én plezier wensen.
Aaldrik Pultrum