Wij zijn altijd geïnteresseerd geweest in de inkoop / opkoop van uw van kantoormeubilair en complete kantoorinventarissen.
Maar we merken steeds vaker dat onze klanten het fijn vinden dat wij alles regelen zodat u zich kan focussen op uw dagelijkse werkzaamheden. Dus is uw huidige meubilair aan vervanging toe of voldoet uw meubilair niet
meer aan uw eisen? Heeft u om welke reden dan ook nieuw meubilair nodigen wilt uw oude meubilair er op inruilen? Dan bent u bij Goedkopekantoorinrichting.nl aan het juiste adres! Het werkt vrij eenvoudig, u geeft aan wat u graag wilt kopen (nieuw) en u geeft aan wat u heeft staan (gebruikt) en wij maken een offerte voor het nieuwe meubilair waarin op is genomen de kosten en opbrengsten van het gebruikte meubilair. Vaak is dit interessant voor ons maar ook zeker voor u!! Onderstaande voorbeelden geven u gelijk een indruk hoe wij te werk gaan.
Rekenvoorbeeld 1: Klant A benaderd ons voor het opkopen van 62 oude kasten waarop onze vraag is of er al nieuwe kasten zijn gekocht. Dit bleek niet het geval te zijn en dus hebben we het volgende aanbod gedaan: Deze klant had 4 verschillende typen en kleuren kasten staan en wilde graag 1 kleur (wit) weer terug. Deze roldeurkasten van 195x120 in het wit kosten bij ons €360,- excl. BTW per stuk, een totaal bedrag normaliter van €22320,- excl. BTW. Inruil kreeg hij van goedkopekantoorinrichting.nl een bedrag tussen de €75,- en €120,- per kast terug (alleen bij inruil mogelijk, volle auto heen en volle auto terug), gemiddeld €90,- excl. BTW per kast, een totaal bedrag van €5580,- excl. BTW. Uiteindelijk heeft de klant €16740,- excl. BTW betaald voor het vervangen van 62 kasten. Dit hebben we in 2 dagen gedaan. De medewerkers kregen te horen op welke dag hun kasten gewisseld werden. Ze hebben zelf gezorgd dat de kasten leeg waren. Het team van goedkopekantoorinrichting.nl heeft de oude kast weggehaald en een nieuwe neergezet (compleet afgemonteerd en de legborden erin) waarna de medewerker deze weer kon vullen.
Rekenvoorbeeld 2:We worden benaderd door een bedrijf die graag 28 nieuwe zit- sta werkplekken en 28 nieuwe Giroflex bureaustoelen wil hebben en vraagt ons gelijk of we ook belang hebben bij hun oude meubilair. Hierop hebben wij het volgende voorstel gedaan: Een nieuwe NPR zit-sta bureau en een Giroflex 353 NPR bureaustoel kosten samen €1220,- per set. Bij dit soort projecten doen we ook nog wel eens iets aan de prijsstelling omdat
we het anders in kunnen kopen, in dit geval hebben we het kabelmanagement er gratis bij gedaan. Normaal was de klant dus kwijt voor 28 van deze mooie setjes €34.160,- excl. BTW echter de bureaustoelen van deze klant waren nog zeer netjes en in een courante kleur evenals de bureaus. We hebben inruil voor deze goederen dan ook €260,- excl. BTW per set gegeven (alleen bij inruil mogelijk, volle auto heen en volle auto terug). De klant kreeg dus inruil €7280,- excl. BTW terug voor zijn ‘oude’ meubilair. Uiteindelijk heeft de klant €26.880,- excl. BTW betaald en we hebben de klus in twee dagen geklaard. Eerste fase op vrijdag en de laatste fase op een zaterdag omdat onze klant deze afdeling niet op een werkdag kon missen. Alles afgeleverd klaar voor gebruik, aanschuiven en werken maar!
Alle voordelen op een rij:
- Financieel voordeel en toch topkwaliteit meubilair
- Circulair én verantwoord
- Natuurlijk beter voor het milieu (volle auto heen én terug)
- Gedegen en vakkundig advies
- Eén ervaren partij voor alle disciplines, dus één aanspreekpunt
- Heldere afspraken die ook nagekomen worden
- Weinig overlast door onze vakkundige medewerkers
- Voor bovenstaande klanten was één telefoontje en een paar mailtjes het enige wat ze ervoor hoefden te doen
- Van A tot Z in de puntjes verzorgd met een glimlach!
- 2024-09-05 11:06:41 CpjJwWHV
- 2024-09-05 11:06:43 CpjJwWHV
- 2024-09-05 11:06:43 CpjJwWHV
- 2024-09-05 11:06:46 CpjJwWHV
- 2024-09-05 11:06:46 CpjJwWHV
- 2024-09-05 11:07:34 CpjJwWHV